USLOVI KUPOVINE

USLOVI KORIŠĆENJA

Opšti uslovi korišćenja i kupovine

Korisnik (u daljem tekstu označen kao: Korisnik ili Kupac) je svako lice koje pristupa sajtu narcis.rs i svim njegovim sadržajima. Korišćenjem bilo kog dela sajta narcis.rs korisnik izričito prihvata sve aktuelne opšte uslove korišćenja. 

Opšti uslovi korišćenja sajta, javno su objavljeni na sajtu narcis.rs i smatra se da su svi korisnici upoznati sa njihovom sadržinom, kao i bilo kojom njihovom eventualnom izmenom i/ili dopunom, odmah po objavljivanju na sajtu. 

Narcis.rs sajt sadržaje objavljuje u dobroj nameri. Sve sadržaje narcis.rs sajta koristite isključivo za ličnu nekomercijalnu upotrebu i na vlastitu odgovornost, a pr Narcis, Čajetina - Zlatibor (u daljem tekstu: Darko Virić pr Narcis) se ne može smatrati odgovornim za bilo kakvu štetu nastalu korišćenjem.  
Pr Narcis polaže sva autorska prava na sav sadržaj objavljen na sajtu i svaka zloupotreba prava podložna je tužbi, a u skladu sa Zakonom o autorskom i srodnim pravima  ("Sl. glasnik RS", br. 104/2009, 99/2011, 119/2012, 29/2016 - odluka US i 66/2019).  

Korisnicima sajta narcis.rs strogo je zabranjena svaka radnja preduzeta u cilju onesposobljavanja rada sajta, zaobilaženje bilo koje efikasne tehnološke mere, koja postoji na sajtu, kao i korišćenje specijalizovanih programa radi preuzimanja sadržaja sa sajta.  
Nedozvoljeno korišćenje sajta smatra se kršenjem ovih Opštih pravila i važećih propisa Republike Srbije te je podložno tužbi.  

 

Kako da se registrujem na sajtu narcis.rs?

Prilikom registracije na sajtu Kupac ostavlja svoje podatke koji su neophodni kako bi registrovao svoj nalog. Pr Narcis ne snosi odgovornost za tačnost podataka koje je korisnik/kupac uneo prilikom registracije.  
Kupac snosi odgovornost za sve posledice i/ili štetu nastalu u vezi sa podacima unetim prilikom registracije, kao i promenom istih. Promenu postojećih podataka, kupac može da obavi putem sajta, u okviru dela Nalog. 

Za više informacija pogledajte deo „Politika privatnosti”.

 

Kako da kupujem na sajtu Narcis.rs?

Narcis je onlajn platforma za prodaju parfema i bjuti proizvoda. Možeš ih poručiti putem sajta Narcis.rs.

Ukoliko ti je potrebna pomoć pri poručivanju, možeš pozvati naš Kontakt centar na broj 060 060 80 82 , a kolege će ti pomoći da to i učiniš.

 

Registracija/kreiranje naloga na narcis.rs

Proces registracije je jednostavan i zahteva svega nekoliko koraka. Na početnoj stanici u okviru sajta u gornjem desnom uglu odaberi opciju „Login”, zatim odaberi polje „Kreiraj novi nalog”. Da bi se registrovao/la potrebno je da popuniš navedena polja sa tvojim podacima. 

Ukoliko si postojeći korisnik i već imaš kreiran nalog, potrebno je da se prijaviš tako što ćeš  na početnoj stanici u okviru sajta u gorenjem desnom uglu odabrati opciju „Login”, i u delu prijavi se, popuniti navedena polja sa tvojim podacima. 

 

Pronalazak željenog artikla

Do željenog artikla možeš doći pretragom glavnog menija, odabirom kategorija, brenda, boje, veličine. Takođe pretragu možeš izvršiti pomoću polja za brzu pretragu. Nakon pronalaska željenog artikla, klikni na sliku istog kako bi otvrio/la stranicu sa detaljnim prikazom. Pre dodavanja artikla u korpu potrebno je da odabereš željenu boju ili zapreminu, nakon toga potvrdnim klikom u polje „dodaj u korpu” ubacuješ artikal u tvoju onlajn korpu. Ukoliko želiš da kupiš više artikala potrebno je da ponoviš navedeni postupak sa novim željenim artiklima. 

 

Plaćanje

Sve cene koje su prikazane na našem sajtu su sa uračunatim PDV-om.

Podržavamo sledeće načine plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem
  • Uplatnicom na šalteru banke ili pošte
  • Ebankingom
  • PayPal (za uplate iz inostranstva)
  • Putem administrativne zabrane – kontaktirajte nas da bismo Vam poslali proceduru – office@narcis.rs
  • Čekovima građana - kontaktirajte nas za više informacije: office@narcis.rs

Prihvatanjem uslova kupovine na sajtu narcis.rs prihvatate da Vam račun dostavljamo elektronskim putem (na email adresu koju unosite prilikom pravljenja narudžbine).


Dostava/Isporuka

Cena isporuke 

Isporuka za sve porudžbine vrednosti preko 6.000 RSD je besplatna! Za porudžbine vrednosti ispod 6.000 RSD, dostava se naplaćuje 400 RSD.

 

Rok isporuke

Nakon uspešno kreirane porudžbine, na tvoju e-mail adresu će stići potvrda. Uobičajeno vreme za isporuku je 3 radna dana, a maksimalno 7 radnih dana. U slučaju da kurirska služba, sa kojom sarađujemo, ima povećan obim posla ili određene tehničke probleme, ovaj rok može biti duži, ali nikako duži od roka predviđenog Zakonom o zaštiti potrošača.

 

Preuzimanje pošiljaka

Kuriri pošiljke isporučuju u periodu od 8 do 16 časova. Neophodno je da u tom periodu, na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke, potrebno je da se vizuelno pregleda, kako bi se utvrdilo da li ima spoljna oštećenja. Ukoliko nešto primetiš i posumnjaš da je sam artikal možda oštećen, preporučujemo da odbiješ prijem pošiljke i odmah nas obavestiš. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči dva puta, različitim danima.  

Uobičajena praksa je da, ukoliko prva isporuka ne bude uspešna, kurir pozove na telefon koji je ostavljen kao kontakt prilikom kreiranja porudžbine i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko i drugi pokušaj bude neuspešan, pošiljka će nam biti vraćena.  

  
Isporuka se vrši na teritoriji Republike Srbije, isključivo radnim danima.  

 

Izjava o odricanju od odgovornosti

Svi podaci objavljeni na sajtu narcis.rs - opisi artikala i slike, informativne su prirode i ne snosimo odgovornost za eventualne nenamerne greške u sadržaju sajta. Svi artikli prikazani na sajtu narcis.rs su deo naše ponude, ali se ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku. Prilikom započinjanja kupovine na našem sajtu dobićeš odgovor putem mejla u kome će biti naveden status tvoje porudžbenice. Kada utvrdimo da artikal imamo na stanju stići će ti odgovor da je tvoja porudžbina potvrđena. U suprotnom, obavestićemo te da predmetni artikal nemamo na stanju. Sve informacije o dostupnosti artikala sa sajta, možete dobiti pozivom Kontakt centra na broj 060 060 80 82 .

 

Reklamacije

Kupac može svoje pravo na reklamaciju ostvariti pod uslovima i u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.  

Rok u kome Prodavac mora da odgovori na reklamaciju je 8 dana od datuma prijema reklamacije.  

Zahtev za reklamaciju zbog nesaobraznosti, kupac može uputiti na e-mail adresu: office@narcis.rs svakim danom ili pozivom Kontakt centra na broj 060 060 80 82 .  

 

Rok u kome je Prodavac dužan da reši usvojenu reklamaciju je 15 dana od dana ulaganja reklamacije.

 

Potrošač je dužan da odmah, čim mu to uobičajene okolnosti dozvole, izvrši pregled pristigle robe. Ako potrošač nije izvršio pregled isporučene robe, odnosno nije obavestio prodavca u zakonskom roku o svim vidljivim i/ili skrivenim nedostacima na robi, gubi prava po tom osnovu.  

 

Prigovor o fizičkom oštećenju artikla, odmah po prijemu, kupac može uložiti mejlom, preko kontakt forme na sajtu ili telefonom na broj Kontakt centra 060 060 80 82 . Naknadni prigovori neće biti uvaženi.  

U cilju izbegavanje nesporazuma, prodavac ne odgovara u slučaju materijalnih nedostataka na isporučenoj robi, ako su, u času zaključenja ugovora, bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati. 

 

Obaveštavanje o mogućnosti pokretanja postupka za vansudsko rešavanje spora  

Darko Virić Pr Narcis, Čajetina - Zlatibor, obaveštava svoje potrošače da imaju mogućnost pokretanja vansudskog postupka rešavanja spora ukoliko reklamacija potrošača bude odbijena. Vansudski spor može se pokrenuti u roku od godinu dana od dana izjavljivanja reklamacije. Prodavac je dužan da učestvuje u ovom postupku. Vansudski postupak se pokreće pred nadležnim telom, imenovanim od strane Ministarstva unutrašnje i spoljne trgovine, u skladu sa Zakonom. Listu tela nadležnih za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova možete pronaći na sledećem linku ovde . Dodatno upućujemo potrošače i na stranicu Ministarstva gde se mogu detaljnije upoznati sa svojim pravima i sa mogućnošću pokretanja postupka vansudskog rešavanja spora: https://www.zastitapotrosaca.gov.rs/ 

 

Odustanak od ugovora na daljinu

Na osnovu zakona o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) – potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz čl. 34 i 35. ovog zakona.

Potrošač ovo pravo ostvaruje izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu.

Obrazac možete preuzeti – OVDE.

Nakon popunjenog obrasca potrebno je da nam i fizički vratite robu na našu adresu (Rujanska 19, Zlatibor) putem kurirske službe, u ovom slučaju troškove transporta robe snosi kupac.

Molimo Vas da pri slanju paketa koristite neku od kurirskih službi: Bex, Postexpress ili Dexpress 

Ukoliko Vam je bilo šta od ovoga nejasno, kontaktirajte nas putem email-a (office@narcis.rs) ili na telefon (060 060 80 82) i sve ćemo Vam detaljno objasniti i pomoći da ostvarite svoja prava.


Odgovornost kupca za transportno pakovanje pri povratu

Molimo vas da na adekvatan način upakujete proizvode koje želite da vratite. Narcis nije odgovoran za oštećenja koja nastanu zbog toga što artikle koje želite da vratite niste na odgovarajući način upakovali pre transporta. Moguće je da će nam proizvod usled toga biti dostavljen kao oštećen i nećemo moći da vam omogućimo jednostrani raskid i povrat novca.


 

Cene artikala

Sve cene prikazane na sajtu narcis.com su iskazane u dinarima, sa uračunatim PDV-om. Plaćanje drugom valutom nije moguće.

Po zaključenju porudžbine na sajtu, dobićete e-mail potvrdu porudžbine. Ovaj e-mail sadrži Vaše podatke, koji su ostavljeni prilikom poručivanja. Tek nakon dostavljanja ove potvrde od strane Pr Narcis na mejl potrošača, ugovor o kupoprodaji se smatra zaključenim.


U slučaju da nismo u mogućnosti da potvrdimo porudžbinu i zaključimo ugovor, poslaćemo vam mail sa takvim obaveštenjem te ćemo vam izvršiti povrat novca. U ovom slučaju ugovor o kupoprodaji nije ni zaključen.

 


NAČIN PLAĆANJA

Trenutni načini plaćanja: plaćanje pouzećem, plaćanje uplatnicom na šalteru banke, menjačnice ili pošte, e-bankingom.

TREBA VAM POMOĆ?

Ukoliko Vam je potrebna pomoć kako biste naručili određeni proizvod. Naš tim Vam stoji na raspolaganju. Radno vreme korisničke podrške je od 8 do 17 časova radnim danima. Naš tim će odgovarati na Vaše upite u najkraćem mogućem roku.

SIGURANA KUPOVINA

Zaštita Vas i Vaših ličnih podataka nam je veoma važna. Preduzimamo niz razumnih koraka kako bismo zaštitili Vaše lične podatke koje nam pružate.

Sve cene na ovom sajtu su izražene u dinarima. PDV je uračunat u cenu. Nastojimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i samih cena, ali ne možemo garantovati da su sve informacije kompletne i bez grešaka. Svi artikli prikazani na sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva da su dostupni u svakom trenutku.

Vaša korpa je prazna

Pregledajte naše kategorije i
sigurni smo da ćete naći šta tražite!